FAQ
Imate pitanje?
Tu smo da odgovorimo na sva Vaša pitanja, a na većinu njih možete pronaći odogovor na ovoj stranici!
Plaćanje je moguće gotovinom ili putem transakcije na račun.
Da, trošak dostave je uključen u cijenu menija.
Da, nudimo uslugu konobara.
Da, nakon konzultacije i dogovora usluge, potrebno je uplatiti avans u iznosu od 30% od ukupne cijene cateringa.
Da, vrlo nam je bitno da na vašem stolu bude točno ono što odgovara vašem ukusu i ukusu vaših gostiju. U ponudi imamo meni pod nazivom “Švedski stol”, koji sadrži cijelu našu ponudu jela od kojih možete sastaviti svoj savršeni meni. Ako niste sigurni oko odabira ili trebate savjet, slobodno nam se obratite, a mi ćemo napraviti prijedlog menija prema vašim željama.
Nudimo nekoliko načina konzultacija – možete se odlučiti za poziv, videopoziv, e-mail ili WhatsApp. Preporučujemo poziv ili videopoziv, jer su brži i učinkovitiji.
Avans se ne vraća. Promjena datuma je moguća do 5 dana prije zakazanog termina, nakon čega avans ne vraćamo zbog troškova nabave namirnica.
Da, možemo kreirati menije koji odgovaraju temi vašeg događaja.
Da, moguće su izmjene menija i broja gostiju do 48 sati prije događaja.
Da, nudimo sveobuhvatne pakete koji uključuju hranu, piće, posuđe i dekoraciju.
Da, nudimo menije prilagođene djeci.
Nažalost, ne možemo garantirati jela potpuno bez orašastih plodova ili drugih alergena, budući da svi naši obroci pripremaju se u istom prostoru.
Obično je potrebno od pola sata do sat vremena za postavljanje cateringa, ovisno o veličini događaja.
Broj gostiju treba potvrditi najmanje 5 dana prije događaja.
Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?